Star Wars

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 8 Jan 2004 08:41:23 +0100

Birodalom visszavag címu filmbol ami kimaradt.
Darth Vader felfedi Luke Skywalker elott, hogy igazabol o az apja:

(A helyszín a Bespin. Egy duhodt fenykard-csata zajlik Darth Vader
es Luke Skywalker kozott. A fekete lovag egy hirtelen suhintassal
lecsapja az ifju jedi kezet, amely a fenykarddal egyutt a melybe esik.
Luke korbenez, es latja, hogy az egyetlen menekulesi utvonal az elotte
tatongo vegtelen melyseg)

Darth Vader: Obi van sosem meselte el neked, mi tortent az apaddal, ugye?
Luke: Eleget meselt rola! Elmondta, hogy te olted meg!
Darth Vader: Nem... Luke... En vagyok az apad!
Luke: Hazudsz! Ez lehetetlen!
Darth Vader: Nezz magadba... Tudod, hogy ez az igazsag...
Luke: NEM!
Darth Vader: ! De igen, ez az igazsag...es tudod mi van meg? Emlekszel
arra
a r
ez robotodra?
Luke: Threepio?
Darth Vader: Igen... Threepio... En keszitettem, amikor 7 eves voltam...
Luke: Nem...
Darth Vader: Gondolj bele, mindossze het eves voltam. Es te? Nezz magadra:
ninc
s kezed,
nincs munkad es meg azt a ketutemu csuhos urhajodat se tudtad kiemelni a
mocsar
bol...
Luke: Hah! Szetlottem a gagyi Halalcsillagodat! Erre varrja' gombot ven
trottyo
s!
Darth Vader: Ja, amikor 20 eves voltal! Nevetseges! Amikor 10 eves voltam,
felkezzel hazavagtam a Kereskedelmi Szovetseg Robotvezerlo urhajojat!
Luke: Ize... nem en tehetek rola!
Darth Vader: O, most jon a szokasos "Jaj, ugy sajnalom magam! A faterom
sosem
azt vette nekem szulinapomra, amit szerettem volna...bruhuhu...a fater
a Sith Fekete Lovagja...bruhuhuhu!"
Luke: Kussojja' ma'!!!
Darth Vader: Egy balfacan vagy! En a te korodban bezzeg mar apritottam a
Jedi l
ovagokat!
Luke: En meg a T-16-osommal versenyeztem a Beggar Canyonban, vazze!
Darth Vader: O, a Csaszar terdkalacsara! 10 eves voltam, amikor lenyomtam
minde
nkit
a Boonta Eve Openen. En voltam az egyetlen ember, aki kepes volt elvezetni
egy
Pod Racert...
az ferfimunka volt kicsim!

{Luke lenéz a feneketlen szellozoaknaba, majd tesz nehany tetova lepest)
Darth Vader: Na, ugy latom tevedtem... Megse vagy az en kolkom... Nem tom,
ki a
 franc vagy,
de hogy az enyem nem, az hetszentseg!
{Luke kilep a parkanyra, egy pillanatig tetovazik, majd leveti magat a
melybe.
Darth Vader utanakialt:)
Darth Vader: Menjel csak Lekvar! Nyiratkozzal meg, eleg cikis a serod!