RE: Sor 19

  • From: "Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Nov 2003 10:00:38 +0000

2003. December 20. 21.00 CET Budapest 9ker, Kaltenberger sorozo, ha
mondjuk 10-eig legkesobb kiderul, hogy hanyan akarnak jonni es sikerul
asztalt is foglalni akkorra. Ha nem, akkor valtozik a terv.

Sebok András <SEBOK.ANDRAS@xxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
28/11/2003 09:54
Please respond to brooklyn