RE: Sor 19

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Nov 2003 10:58:10 +0100

talán

Istvan Durko/Hungary/IBM@IBMHU
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
11/28/2003 10:53 AM
Please respond to brooklyn

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        RE: Sor 19

Jol van na, kiraly a Mr Pizza is, de en utalom.

Akkor megegyszer, vilagosabban:

Jelezze egyertelmuen, aki el akar jonni a korabban emlitett idopontban es
helyre!

András Kérdô (IJ/ETH) <andras.kerdo@xxxxxxxxxxxx>

        To:        "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:

Szevasztok!

Szerintem is ihatunk egy sört, de a Mr. Pizzát nem kell fikázni! Amúgy
teljesen mindegy, hogy hol nézzük végig azt, ahogy Szaby a sárga földig
issza le magát.
Küldöm a levelet VB-nek.

/Bander