RE: Sor 19

  • From: Sebok András <SEBOK.ANDRAS@xxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Nov 2003 10:54:36 +0100

Ez most akkor mikor lesz?

From: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx]On
Behalf Of Istvan Durko
Sent: Friday, November 28, 2003 10:53 AM
To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Subject: RE: Sor 19

Jol van na, kiraly a Mr Pizza is, de en utalom.

Akkor megegyszer, vilagosabban:

Jelezze egyertelmuen, aki el akar jonni a korabban emlitett idopontban es
helyre!

        András Kérdô (IJ/ETH) <andras.kerdo@xxxxxxxxxxxx>

        To:        "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:

Szevasztok!

Szerintem is ihatunk egy sört, de a Mr. Pizzát nem kell fikázni! Amúgy teljesen
mindegy, hogy hol nézzük végig azt, ahogy Szaby a sárga földig issza le magát.
Küldöm a levelet VB-nek.

/Bander