Re: Re[6]: Soska

  • From: "Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 16 Oct 2003 08:48:52 +0100

apropo, nem akar valaki jonni a Budapesti Autoszalonra hetvegen? Erdemes
megnezni a kepeket:

http://totalcar.index.hu/images/tukor/mgepress/index.php3?page=7

de a tobbi oldal sem rossz.

Gergely Polesinszky <gergely.polesinszky@xxxxxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
16/10/2003 08:15
Please respond to brooklyn

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        Re: Re[6]: Soska

Hat en nem akarok fekudni a kanyarban...esos idoben mar majdnm sikerult.
Malagutim van, vizhutes, tarcsa elol-hatul, digit muszerfal....annyira
megy,
hogy Bandi nem is mert felulni ra!!! Beszari! Most biztos egy Komarra
gyujt,
az nem olyan veszelyes!
Aztan utana inkabb a 600-assal kezdenem, nem kell nekem 1000-es!
Szaby azt mondtad, hogy eladtad a Szimodat! Most akkor megvan meg?