Re: Re[6]: Soska

  • From: Gergely Polesinszky <gergely.polesinszky@xxxxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 16 Oct 2003 09:15:10 +0200

Hat en nem akarok fekudni a kanyarban...esos idoben mar majdnm sikerult.
Malagutim van, vizhutes, tarcsa elol-hatul, digit muszerfal....annyira megy,
hogy Bandi nem is mert felulni ra!!! Beszari! Most biztos egy Komarra gyujt,
az nem olyan veszelyes!
Aztan utana inkabb a 600-assal kezdenem, nem kell nekem 1000-es!
Szaby azt mondtad, hogy eladtad a Szimodat! Most akkor megvan meg?