Re[6]: Soska

  • From: Soos Gabor <ga.soos@xxxxxxxxxxxx>
  • To: Gergely Polesinszky <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Oct 2003 08:54:50 +0200

Nekem tetszenek a lufik es az elvartnal jobban fekszik a kanyarban.
Neked a Malaguti Phantom F12-es van? Az eleg jol nez ki. A Fazert csak
ajanlhatom, nekem bejott, bar, ha van loved inkabb az 1000-est vedd
meg. Most az jovo evi modellen sokat alakitottak:
http://www.yamaha-motor-europe.com/page.cfm?pageID=100096
, de nekem a regi jobban tetszik:)
Andras: Gyujtsd a lovet es megalakitjuk a veszprím éndzsölszt!

--
Soska