Re: Re[4]: Soska

  • From: Gergely Dervarics <dervarics@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 18 Oct 2003 08:19:23 +0200

Megnéztem ezeket a gépsárkányokat, és hát le a kalappal! Végre vki aki nem a speedbike-okba szerelmes. :) Csak meg kellene szerezni a jogosítványt nagymotorra is, mert chopperen utazni az igazi. Talán nem télen, de ezt ti jobban tudjátok... :)

Addig is, autóban marad a sportos feeling. Közép motoros, hátsókerékhajtás és a pesten kissé kényelmetlen kemény rugózás. Bal pályán gyilkolom a gumikat.
http://carstyling.hu/download/video/evo7_mr2_vs_x.wmv

Greg

On Friday, Oct 17, 2003, at 18:39 Europe/Budapest, Tatai Attila wrote:

Na fiuk nalunk is van par motor :

Simson Sb51 Electronic
Yamaha SPY  from 1998
Honda valamilyen 2003 modell
Yamaha Virago 650 2003 modell
És a lényeg :
Pannónia T1 1961
Pannónia T5 1968

Szerintem johet az egesz lista mert ez eleg lesz mindenkinek !

Tatker