RE: Re[2]: NAGY HÍR

  • From: Orosz Ágoston <Orosz.Agoston@xxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 22 Apr 2005 11:23:45 +0200

a Míra azt jelenti hogy csodálatos. arra már nem emlékszem hogy honnan ered, de
szerintem nem a Mirandából. egyébként meg gratulálok mindenkinek akinek még
született gyerkőce, akinek meg még nem annak meg legyen mihamarabb.
Valamint Márovics Szabolcskának és Sári Imikének is gratulálok bár ők
megmárrégenmegszülettek...:) bár kiskorukban lehet hogy aranyosak voltak..:)

Ágoston