Meeting update

  • From: "Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Nov 2003 12:58:12 +0000

most vagy nem veszem az ironiat, vagy te sem olvastad el rendesen a
meeting update-et, ahol a talalkozo 2, azaz ketto oraval korabbra kerult,
este 7 orara.

Amugy nem eroltetem a minel kesobbi talalkozast, csak egy kis sorozes
kapcsan en esti idopontokra asszocialok, delutan 5-korul en nem szoktam
sorozni menni. Igaz, hogy a munkahelyen ezt nem is nagyon tamogatjak.

<Szilvia.Hanaszek@xxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
28/11/2003 12:30
Please respond to brooklyn

        To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:
        Subject:
=?iso-8859-1?Q?RE:_Válasz:_Re:_valami_csak_sikerul...?Date: Fri, 28 Nov
2003 13:44:36 +0100

Aki nagyon akarta az biztos el tudta olvasni...

igazabol nem ertelek Istvan miert erolteted a "minel kesobbi" talalkozast.
Mondjuk konnyen megoldhato az is, hogy mondjuk talalkozunk 5kor vagy 6kor,
es aki ugy gondolja, az majd vacsora utan jon... szoval Istvan, mi ez az
ejszakazas? vagy annyira meghiztal, hogy csak sotetben mersz eljonni????
nem ertem...