RE: Ki tudja...

  • From: jozsef.szigetvari@xxxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 31 Oct 2003 09:30:02 +0100

Vahur neha megfordul Szekesfehervaron is, valamikor kora tavasszal(?) lattam a
piacon kimeros tejert sorba allni (szemuveg+sapka stimmelt). Azt sajna nem
tudom, hogy akademiai karrierevel hogy all, de megnosult(?) ha jol tudom(?)
Buki Erno: nyar elejen(?) vonatoztunk egyutt a fovarosbol, eppen a Szechenyi
konyvtarbol ment haza, ha jol emlekszem, a (2.) diplomamunkajahoz valo konyvet
hosszabbitott +. Van/volt neki valami muholdas internetje, azt mondta, 5 perc
alatt lejon neki az egbol barmilyen film DivX-ben vagy mi.