[brooklyn] Re: Iminek

  • From: Sári Imre <jokepusrac@xxxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Aug 2003 13:07:28 +0200

Na szia Zacsek (from mavrovics)!

Igen, természetesen jól vagyok, vigyázok a Jessuskára, tegnap is olyan jól
vigyáztam rá, hogy alig talált haza, picit megcsúsztunk, gondolom ezen
meghökkentél. Tatker úr, ha terjeszkedik a zacskó biznisz Pest felé, én
szívesen leszek területi igazgató, egy zacsi ide , egy zacsi oda, nagyon jó
marketing szakember vagyok és a pénzzel is jól tudok bánni, kérlek
gondolkodj el az ajánlatomon, szakmai önéletrajzomat postán küldöm, hej!

Mimike? Ja, Imike.