Hungaria biztosito

  • From: András Kérdô (IJ/ETH) <andras.kerdo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Jun 2004 11:08:10 +0200

Néhány jól sikerült válasz a baleseti kárbejelentoktol, a "Baleset oka"
rublikában:

1. Hazafelé tartva véletlenül rossz házba álltam be és összeütköztem egy fának,
ami az én kertemben nem volt.
2. A másik autó nekem ütközött anélkül, hogy ezt a szándékát elore jelezte
volna.
3. Azt hittem, hogy az ablakom le van húzva, de aztán rájöttem, hogy nem,
amikor kidugtam a kezem rajta.
4. Ütköztem egy álló kamionnal, ami a szembejövo sávban közeledett.
5. A teherautó a szélvédon keresztül a feleségem arcába tolatott.
6. Egy gyalogos nekem jött, és az autó alá feküdt.
7. A fickó elfoglalta az egész úttestet, jó néhányszor kikerültem mielott
elütöttem.
8. Lehúzódtam az út szélére, megláttam az anyósomat, és nekimentem a vasúti
töltésnek.
9. Abbéli igyekezetemben, hogy agyonüssek egy legyet, nekimentem egy
telefonpóznának.
10. Egész nap növényeket vásároltam, majd hazaindultam. Amikor egy
keresztezodéshez értem, egy sövény ugrott elo és megzavarta a látásomat, így
nem vettem észre a másik autót, ami felem közeledett.
11. Negyven éve vezetem az autómat, de most elaludtam a kormány mellett és
balesetet szenvedtem.
12. Végveszélyben az orvoshoz siettem, amikor a csuklóm kificamodása balesetet
okozott.
13. Amikor a keresztezodéshez értem egy stop tábla jelent meg az úton, ahol
eddig semmilyen tábla sem volt. Nem tudtam elég gyorsan fékezni és így
elkerülni a balesetet.
14. Hogy elkerüljem az autóm elso lökhárítójának sérülését, elütöttem egy
gyalogost.
15. Az autóm szabályosan parkolt, miközben beletolatott egy másik autóba
16. Egy láthatatlan autó elotunt a semmibol, nekiment az enyémnek, majd eltunt.
17. Bár azt mondtam a rendoröknek, hogy semmi bajom, amikor levettem a
kalapomat, azt vettem észre, hogy koponyasérülést szenvedtem.
18. Biztos vagyok benne, hogy az az öregember nem is akart átmenni a másik
oldalra, amikor elütöttem.
19. A gyalogos csak bóklászott, nem tudta, merre menjen, így hát elütöttem.
20. Láttam egy lassan mozgó, szomorú arcú öregembert, amint lepattan az autóm
motorháztetojérol.
21. A baleset közvetett okozója egy kiscsávó volt egy kis autóban, nagy szájjal.
22. Kirepültem az autóból, amikor az leszaladt az útról. Késobb talált meg
néhány kóbor macska.
23. A telefonpózna nagyon gyorsan mozgott. Megpróbáltam kitérni az útjából,
amikor nekem ütközött.