RE: HomeRun

  • From: Meiczinger Máté <meiczinger.mate@xxxxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 25 Jun 2004 10:53:28 +0200

De igen, holnaprol volt szó. Összesen 6 ember jelezte (velem együtt) azt,
hogy érdekli a dolog, így nem eröltettem a szervezést.
Én szombat este rendelkezésre állok, néhány ember alhat is nálunk, felőlem
mehetünk. Helyszínnek nyitásként javaslom mondjuk a Fejesvölgyi vendéglőt.
Vagy halaszthatjuk a dolgot késöbbre is, hatha feltamad a kedv.

Mate