RE: Ha mar felepultetek a beigli-tuladagolasbol...

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 30 Dec 2003 09:14:22 +0100

Hát mi meg otthon maradunk. :-)

Addig is viszont itt van nektek ez:
"A világban átlagosan minden ötödik ember kínai. Mi is öten vagyunk a
családban, tehát valaki kínai. Lehet apu, vagy anyu. Lehet a bátyám Sanyi,
vagy az öcsém Ho-Chau-Chu. Szerintem Sanyi az."

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

<Szilvia.Hanaszek@xxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
12/29/2003 11:13 AM
Please respond to brooklyn

        To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:
        Subject:        RE: Ha mar felepultetek a beigli-tuladagolasbol...

Mi is ott tartunk, hogy oregesen elTVzgetunk...