[brooklyn] Re: Gyoztunk!!!

  • From: Horváth Róbert Márk <horvath.robert.mark@xxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Jun 2003 08:55:59 +0200

Ez tenyleg tuti huzas volt!  Kivancsi lettem volna a roman targyalo fel
arcara, amikor ez megtortent... :))

Mas.
Regebben egy roman csajszi azt akarta nekem bemagyarazni, hogy
magyarorszag Romania resze volt.
Egy ido utan rahagytam es meg csak neheztelni sem tudtam ra, hiszen bele
ezt sulykoltak...

Liq