Fwd: Fwd: FW: Vicc...

  • From: Soos Gabor <ga.soos@xxxxxxxxxxxx>
  • To: Brooklyn <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Nov 2003 15:27:22 +0100

===8<==============Original message text===============

Kalaposnál...

Egy olasz a kisfiával bemegy a kalaposhoz. Odaszól az eladónak a gyerekre
mutatva:
- Tudna egy kalapot adni Luiginak erre a nagy bazi fejére? - és ezzel jól
fejbeveri szegény gyereket. Az eladó eltűnik, és hoz egy kalapot, a gyerek
felpróbálja, de kicsi neki. Az apja megint kiabál:
- Nem érti, hogy egy kalapot akarok Luiginak arra a nagy bazi fejére? - és
megint kétszer jól fejbeveri a gyereket. Egy ottani vevő nem bírja megállni,
és megkérdezi tőle, hogy mit vétett szegény Luigi, hogy ilyen csúnyán bánik
vele. Erre az olasz felháborodva:
- Maga ezt nem érti. Senki sem érti. Tíz évvel ezelőtt beleszerettem egy
angyalba. Két évig könyörögtem neki, mire hozzam jött feleségül. Gyönyörű
szőke haj, égszínkék szemek, darazs derék, szűk punci. És akkor - megint
fejbeveri a gyereket - jön Luigi azzal a nagy bazi fejével.

===8<===========End of original message text===========

--
Best regards,
Gabor Soos