Fwd: FW: vicc

  • From: Soos Gabor <ga.soos@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "Czencz, Gabor" <gczencz@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>,Csizmazia, Miklós (privat) <mcsizmaz@xxxxxxxxxx>,"Durko, Istvan (privat)" <durkoi@xxxxxxxxxxx>,"Horvath, Andras" <direct.ingatlan@xxxxxxxxxx>,"Szuecs, Attila" <Szuecs@xxxxxxxxxxxxxxxx>,Brooklyn <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>, Gombor Gabor <ggombor@xxxxxxxx>,Gyorffy Zoltan <Zoltan.GYOERFFY@xxxxxxxx>,Kalmar Andras <akalmar@xxxxxxxxxxxxx>,Martonfalvi Hajnalka <martonfalvih@xxxxxxxxxx>,Polyak Zoltan <polyakz@xxxxxxxxxxx>, Scherfel Robert <rob@xxxxxxxxx>,Soos Tamas <Tamas.Soos@xxxxxxxxxxxxxxx>,Szabo Istvan <Istvan.Szabo@xxxxxxxxxxx>,Takacs Peter <metrinwest@xxxxxxxxxx>,Varga Zoltan <zoltan.varga@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Feb 2004 09:55:04 +0100

This is a forwarded message
From: Vince Somogyvari <vince.somogyvari@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Date: Thursday, February 19, 2004, 8:44:04 AM
Subject: FW: vicc

===8<==============Original message text===============

"Feleség vs. komputer-rajongó férj"

Feleség: Bevásároltál?
Férj: Bad command or filename.
Feleség: megkértelek még a reggel...
Férj: Syntax Error. Abort?
Feleség: Még az új televiziót sem?
Férj: Variable not found....
Feleség: Ok, add ide a hitelkártyádat, majd én bevásárolok...
Férj: Sharing Violation. Access denied!
Feleség: Te komolyan beszélsz, viccelsz vagy csak idegesíteni akarsz?
Férj: Too many parameters...
Feleség: Nem értem, hogy miért pont hozzád mentem feleségül?
Férj: Data type mismatch.
Feleség: És a fizetésedet mikor kapod?
Férj: File in use... Try later.
Feleség: Akaratlanul is megkérdem... jelentek én valamit a Te számodra?
Férj: Unknown Virus.

===8<===========End of original message text===========

Hi

--