Fw: Válasz: RE:

  • From: "Varga Zoltan" <zoltan.varga@xxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Dec 2003 14:35:45 +0100

+ Varga Zoli 17.00

----- Original Message -----
From: "Sebők András" <SEBOK.ANDRAS@xxxxxx>
To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Thursday, December 11, 2003 2:16 PM
Subject: RE: Válasz: RE:

> Akkor eddig:
>
> 1. LEFOGLALTAM kb. 20-25 főre 2003.12.20. 17:00-től evés-ivással. Most
aztán már jönni kell, nincs balfaszkodás!!!!!!

> 2. Akik nekem visszaigazolták eddig, hogy jönnek:
> Dezső Zoli 1
> Szabi 1
> Sebők + Daniella 2
> Grebenár Robi 2
> Kiss Ferkó + Marcsi 2
> Ágoston + talán 1
> Péter Pál 1
> Greg + Titokzatos 2
> Hana + Gyuri 2
> Rákóczi Andi 1
> Banesz + Eszter 2 (19:00-től. Nem kajálnak)
> Áron+Szilva 2 (bár igent nem mondtak, de csak eljönnek)
>
> Ki jön még??????

lefoglalni 20 főre, mert aztán ott lézengünk 5-en és én még szeretnék oda
menni máskor is.

> András

visszaigazolást és egy pontos létszámot.
> András

If
> you have received this e-mail in error, please delete this e-mail and
> notify the sender of IT. This e-mail message has been checked for computer
> viruses but it could still be infected. Please test it for viruses before
> using.

Opinions, conclusions and other information in this message that do not
relate to the official business of Online Business Technologies Corp.
shall be understood as neither given nor endorsed by it. In such cases
Online Business Technologies Corp. will not bear the responsibility of
consequences.
If you have received this communication in error, please notify the
system manager immediately by responding to this email and then delete
it from your system.

A levelben foglalt, nem az Online Rt. hivatalos uzletmenetevel kapcsolatos
velemenyek vagy mas informaciok vonatkozasaban az Online Rt. nem vallal
felelosseget.
Amennyiben a level valamely hiba folytan jutott Onhoz, kerjuk, hogy
valaszlevelben azonnal ertesitse a rendszer uzemeltetojet, majd torolje ki
a levelet rendszerebol!