[brooklyn] Filozofia

  • From: "Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 4 Jun 2003 10:50:00 +0200

Egy ir, egy olasz es egy lengyel ulnek a barban, valahol New Yorkban.
Allati jol erzik magukat es egyetertenek, hogy ez egy nagyon franko bar.
Aztan az ir azt mondja: - Ja, ez egy tenyleg franko bar, de ahol en
szulettem, Dublinban, van egy ennel sokkal jobb. MacDougal a bar neve, es
ott rendelsz egy piat,aztan meg  egyet,akkor MacDougal szemelyesen kihoz
egyet ingyen! A tobbiek egyetertenek, hogy az tenyleg egy jo hely lehet.
Utana az olasz kezdi mondani: - Viszont ahol en szulettem, Parmaban, ott
van egy annal is jobb kocsma: a Vinny kocsmaja. Ott, ha iszol egy piat,
Vinny hoz egyet ingyen. Veszel megegyet, Vinni hozza a kovetkezot ingyen.
A tobbiek egyetertenek, hogy az tenyleg egy jo hely lehet. Vegul a lengyel
 jut szohoz - Azt gondoljatok, hogy annal jobb hely nincs? Ahonnan en
szarmazom, ott van egy hely, ugy hivjak "Warshowski". Na, ott ha bemesz,
akkor rogton fizetnek neked egy piat. Aztan, ha megittad, akkor meg egyet.
Utana fizetnek egy harmadikat is, ma jd hatravisznek egy kis szobaba, ahol
egy allati nagyot kefelhetsz! - Ezt mar nevezem!- mondja a masik ketto. -
Az tenyleg egy fantasztikus jo hely lehet! - De mondd csak,- kerdi az ir -
ez valoban megtortent igy veled? Mire a lengyel: - Hat velem nem, de a
hugommal igen!