Re: Fika

  • From: Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 5 Sep 2003 12:04:15 +0200 (CEST)

 A PL/SQL kisse kilog az "Adatbazisok" felsorolasbol, az Oracle-t
meg nem szokas ORACLE-nek irni.
 Masreszrol, az h otthon vagytok mindenfele M$ technologiakban meg a
J2EE-ben is, az szerintem a kovfelekeppen teljesulhet:
 - ketten vagytok, de egyutt 150 ev felett
 - fiatalok vagytok, de van 50 engineer-etek
 - mindketten zsenik vagytok

 Gondolom C, igaz?! ;) Persze kell a sok buzzword, arra bukik a hulye
kliens...
 Amugy kez- es labtorest a cegalapitashoz, remelem 10 even belul a
Forbes-ban v a HVG-ben olvashatok Rolatok! Gambatte kudaszai. ("Hajra!")
 Regards,

 Aron

 PS. Baker, fikazasban megin' en irtam a leghosszabbat. Bocs. :/