RE: Featuring Sebci

  • From: "Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 15 Sep 2003 13:14:21 +0100

Aron, varjuk a leveleidet.

Sebők András <SEBOK.ANDRAS@xxxxxx>

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        RE: Featuring Sebci

Na nem fikázni!

From: Gergely Polesinszky [mailto:gergely.polesinszky@xxxxxxxxxxxx]
Sent: Friday, September 12, 2003 3:12 PM
To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Wow!!!

Sebők András, az MKB adattárház-fejlesztési osztályának vezetője!!!
Kik ott a beosztottak?

> Mennyire örültünk a Ferkó weblapjának a múltkor... Gondoltam hátha ez is
> feldobja társaságot:
> http://www.sas.com/offices/europe/hungary/referenciak/mkb_adatth.html
>
> G.

> Hirdessen email-ben! Az email hirdetések hatékonysága sokkal jobb,
> mint a bannereké. Kattintson a részletekért!
> http://mailhungary.hu/ajanlat.html#dm

Ez az üzenet és a hozzá kapcsolódó file-ok bizalmasak és kizárólag a
címzettnek szólnak. Amennyiben valamely hiba folytán Ön nem a címzettje
ennek a levélnek, kérjük semmisítse azt meg és értesítse az üzenet
küldőjét. Az üzenet, elküldése előtt vírusellenőrzésen esett át (de
vírusmentességére nincs semmilyen garancia, ezért kérjük ellenőrizze azt).

This e-mail and any file transmitted with it are confidential and intended
for the sole use of the individual or entity to whom they are addressed.
If you have received this e-mail in error, please delete this e-mail and
notify the sender of IT. This e-mail message has been checked for computer
viruses but it could still be infected. Please test it for viruses before
using.