RE: Featuring Sebci

  • From: Sebők András <SEBOK.ANDRAS@xxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 12 Sep 2003 15:16:39 +0200

Na nem fikázni!

From: Gergely Polesinszky [mailto:gergely.polesinszky@xxxxxxxxxxxx]
Sent: Friday, September 12, 2003 3:12 PM
To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Subject: Re: Featuring Sebci

Wow!!!

Sebők András, az MKB adattárház-fejlesztési osztályának vezetője!!!
Kik ott a beosztottak?

> Mennyire örültünk a Ferkó weblapjának a múltkor... Gondoltam hátha ez is
> feldobja társaságot:
> http://www.sas.com/offices/europe/hungary/referenciak/mkb_adatth.html
>
> G.

> Hirdessen email-ben! Az email hirdetések hatékonysága sokkal jobb,
> mint a bannereké. Kattintson a részletekért!
> http://mailhungary.hu/ajanlat.html#dm

Ez az üzenet és a hozzá kapcsolódó file-ok bizalmasak és kizárólag a címzettnek
szólnak. Amennyiben valamely hiba folytán Ön nem a címzettje ennek a levélnek,
kérjük semmisítse azt meg és értesítse az üzenet küldőjét. Az üzenet, elküldése
előtt vírusellenőrzésen esett át (de vírusmentességére nincs semmilyen
garancia, ezért kérjük ellenőrizze azt).

This e-mail and any file transmitted with it are confidential and intended for
the sole use of the individual or entity to whom they are addressed. If you
have received this e-mail in error, please delete this e-mail and notify the
sender of IT. This e-mail message has been checked for computer viruses but it
could still be infected. Please test it for viruses before using.