FW: naggyon jók! [html-removed]

  • From: Dezso Zoltan EB_HU <DezsoZ@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: "Brooklyn (brooklyn@xxxxxxxxxxxxx)" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 20 Jan 2005 14:45:10 +0100

Szeretkezzünk, elfáradt az ujjam!

A kivégzéseken a méreginjekciót miért steril tűvel adják be?

A férfiak azért alszanak el gyorsan szex után, mert előtte fél éjszakát
könyörögnek érte.

Dudálj nyugodtan, éppen tárat cserélek...

Az élet egy szar játék, de a grafikája nagyon ott van...

Fiam, ha tudom, hogy ilyen hülye leszel, akkor inkább lenyellek.

Mi a francnak nekem feleség, mikor a szomszédnak már van?

Nem jön semmi, csak egy tehén... Az is IFA-n.

Én már csak úgy vagyok a munkakedvvel mint az egyszerü lány a szombati buli
után. Vagy megjön vagy nem...

Mosolyogj! - Ez a második legjobb dolog amit a száddal csinálhatsz.

Az áram alatt lévő alkatrész pont ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram
alatt, csak más a fogása.

Andersen meghalt. Nincs mese.

Én most reinkarnációs tanfolyamra járok. Kicsit drága, de hát egyszer élünk!

A sün egy makacs madár. Csak akkor hajlandó repülni ha belerúgok.

A világon 10 fajta ember létezik. Az egyik érti a bináris számokat, a másik
nem.

Széttörlek mint postás a CD-mellékletet.

Egy tökéletes férfi hajlandó órákon át várni, míg a barátnője két perc alatt
elkészül.

A szerelmes férfi nem teljes ember, amíg meg nem házasodik. Attól aztán
teljesen kész lesz...

Ha majd lesz gyerekem, veszek egy ikerbabakocsit, és azt mondom majd neki, hogy
volt egy ikertestvére, de nem fogadott szót..

Magánéletedben: szex. Mások előtt: pornó ...

A második legnehezebb dolog a világon: egy nőt felöltöztetni.

A maró gúny is része cégünk szolgáltatásainak.

Már látom a fényt az alagút végén... de miért dudál?

Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!

A feleségem anyja gyakran mondogatja, hogy nőies vagyok. Nem zavar, mert hozzá
képest tényleg.

Jézus megváltoztatta az életedet! Akarod menteni a változásokat?

A pénz nem boldogít. Egy ember, akinek 3 milliárdja van, semmivel sem
boldogabb, mint akinek csak 2.

Az anyósom kőhajításra lakik tőlünk. Leteszteltem.

Még nincs teljesen kész, de már majdnem elkezdtük...

Magzar billentzuyet ruley!

Most kezdődik a tánc! szólt a papagáj és belerepült a ventilátorba.

Az alvástól megéhezem. Az evéstől elálmosodom. Az élet szép.

A gumióvszer nem nyújt teljes biztonságot. A barátomon is volt, mégis elütötte
egy busz.

Tegnap egy masszázsszalonban jártam. Sajnos önkiszolgáló volt.

A munkahelyemen én vagyok az Isten. Mindenki tudja, hogy létezem, de még senki
se látott....

Több ezer telefonszámot tudok fejből, csak azt nem tudom, melyik kié.

Így szólt az Úr Ádámhoz: Íme Éva. Válassz!

Sajnálom, Jótündér, a kívánság az kívánság! Hajolj csak szépen előre...

Meghalt az anyósom. Eszébe jutott a balta.

Ezen uzenet es annak barmely csatolt anyaga bizalmas, jogi vedelem alatt all, a
nyilvanos kozlestol vedett. Az uzenetet kizarolag a cimzett, illetve az altala
meghatalmazottak hasznalhatjak fel. Ha On nem az uzenet cimzettje, ugy kerjuk,
hogy telefonon, vagy e-mail-ben ertesitse errol az uzenet kuldojet es torolje
az uzenetet,
valamint annak osszes csatolt mellekletet a rendszerebol. Ha On nem az uzenet
cimzettje, abban az esetben tilos az
uzenetet vagy annak barmely csatolt mellekletet lemasolnia, elmentenie, az
uzenet tartalmat barkivel kozolnie
vagy azzal visszaelnie.

This message and any attachment are confidential and are legally privileged. It
is intended solely for the use of
the individual or entity to whom it is addressed and others authorised to
receive it. If you are not the intended
recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any
attachment from your system.
Please note that any dissemination, distribution, copying or use of or reliance
upon the information contained in
and transmitted with this e-mail by or to anyone other than the recipient
designated above by the sender is
unauthorised and strictly prohibited.