FW: hazai terrorizmus

  • From: Peter Tarjanyi <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: Zsolt.Somogyi@xxxxxxxxx
  • Date: Tue, 6 Apr 2004 12:14:33 +0200

Egy hazai terrorista naplója

Hétfo:

Allah az o szent emberén Alin keresztül szólt hozzám, hogy csapást kell

mérni a hitetlenekre. Célpont a Keleti-pályaudvar! A Dohány utcában

kocsiba pakoltuk a 150 kg robbanóanyagot, de mikor felmentünk az

óráért eltünt a kocsi! Kihívtuk a rendorséget, de a kevés emberre való

hivatkozással közölték hogy fáradjunk be. Kijönni nem tudnak. Allah

keze hosszú! Remélem o legalább utóléri a rohadt tolvajokat.

Kedd:

Újítottunk! Ma reggel egy aktatáskát töltöttünk fel C4-el! Kocsival nem

mehetünk, mert nincs. Tehát marad a tömegközlekedés! Irány Ferihegy!

Allah bölcs! Bár én most nem értem! Valahol a Blaha és a Deák között

eltünt a táska a metrón! Láttam két gyanús Arab forma fickót! Az

egyiknek a nevét is megjegyeztem valami Aladár! Biztos a CIA figyel már

minket! Irány kerüloúton haza! Valami isteni ötlet kell mert ebbol így

nem lesz Dzsihad!

Szerda:

Van új autó! De nem kockáztatunk! Bedrótoztam magam 20 kg

dinamittal. Kicsit kényelmetlen, de nembaj! Visszaúton már nem fog
zavarni!

Irány a belváros! PUFF! Mégis csak kezdek kételkedni Allah hatalmában!

Visszaúton is zavart ez a szar! Nem elég hogy a csúcsforgalomban lekéstük

bejelentett robbantási idot, de a rohadt közúti építkezések miatt a

tereloutakon eltévedtünk! Ez még nem is lett volna gond, ha a hézagos

macskakövek nem vágják tönkre a kocsit. Valami ismeretlen romos gyártelep

mellett csak nem robbanthatom fel magam smafura! Irány gyalog haza!
Baszott

nehéz és kényelmetlen ez a sok drót! Mérgemben kidobtam a kukába az
egészet!

Allah bocsássa meg! Bár kezdek inkább a zsidókhoz vonzódni! Lehet oket

jobban szeretik az égiek?

Csütörtök:

Itt a nagy nap! A bomba rajtam, kezemben az preparált táska! Irány a

parlament! MA megmutatjuk a hitetlen kutyáknak! Reggel 6 elött

indultunk! Minden simán ment! Találkoztunk pár udvarias rendorrel, akik

segítettek eligazodni. 7 órára már a parlament elott álltunk! Figyeltük

a bejáratot. Megvárjuk míg bejön a tömeg, berontunk és felrobbantjuk

az egész kibaszott kócerájt!! 10 óra! Még csak 2 ember jött! Mi van itt?

Csak nem megsejtettek valamit? 12 óra! Jön ki egy ember! Érdeklodünk

mizujs? Aszongya semmi különös csak a szokásos! MA se jött senki

dolgozni ide! ÓÓ Allah mond mi legyen? Robbantsuk fel az épületet

meg a büfést aki még benmaradt? Tanácstalanok vagyunk! Mindegy 14 óráig

várunk utánna meglátjuk! 18 óra! Újra itthon! Unalmas nap volt! No
mindegy!

Este telefonálunk Bin Ládennak, majd o eligazít. Pénteken Iszlám ünnepnap,

valszeg pihenhetünk. Szombaton fölösleges robbantani. Akkor a zsidók úgyis

otthon vannak. Vasárnap meg már vége a hétnek. Ki kell várni a Hétfot! ÓÓ

Allah tekints le fiaidra! Mutass utat! Vagy a legbiztonságosabb ország ez

földön vagy a Szuzmária fekszik nálad jól! SEGÍTS!