FW: Demokrácia

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: tarjanyi@xxxxxxxxxxxxxx, brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 8 Dec 2003 10:39:03 +0100

Egy vicc (ismeretlen szerző):

A nyuszika sétál a mezon, egyszercsak felnéz az égre és látja, hogy a sas
hátrafelé repül.
- Mit csinálsz sas, miért repülsz hátrafelé - kérdezi a nyuszi.
- O, hát nem tudod, nyuszika? Ez a demokrácia. Azt csinálsz, amit akarsz!
-
mondja a sas.
- Tényleg? Ezt én is kipróbálhatom? - lelkendezik nyuszika.
- Persze, próbáld csak ki - válaszolja a sas.
A nyuszika nagy örömmel elkezd hátrafelé tolatni, élvezi a demokráciát.
Ahogy ott tolat a mezon, meglátja a medve a farral közeledo nyuszikát. Más
se kell neki, rögtön élesíti a szerszámot, a nyuszika meg pont rátolat.
Mikor végre a medve elengedi, a fájdalommal és a könnyekkel küszködve
rohan
a sashoz és sírva meséli neki, mi történt.

- Jaj, ne haragudj nyuszika - válaszol a sas - elfelejtettem mondani, hogy
a demokrácia csak idefent érvényes! Ha odalent azt csinálsz, amit akarsz,
könnyen seggbe kúrhatnak érte.