FW: ( . )( . ) FW: O-ZONE LYRICS: Dragostea Din Tei

  • From: Peter Tarjanyi <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: torokzs@xxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 21 Sep 2004 12:34:38 +0200

Ez most ez tényleg igy van ez?

Ma-ia-hii
Ma-ia-hoo
Ma-ia-ha
Ma-ia-haa
[x4]

Alo, salut, sunt eu, un haiduc,                      Hallo, szia, én
vagyok egy hajdu (?),
Si te rog, iubirea mea, primeste fericirea.     És kérlek, szerelmem,
fogadd el a boldogságot.
Alo, alo, sunt eu Picasso,                             Hallo, Hallo, én
vagyok Picasso,
Ti-am dat beep, si sunt voinic,                     Megcsöngettelek, és
szorgalmas vagyok,
Dar sa stii nu-ti cer nimic.                            Hogy tudd nem
kérek semmit..
[Chorus]
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,                Ha el akarsz menni,
akkor ne vigyél el,
Nu ma, nu ma iei,                                        ne vigyél el&&&..
Nu ma, nu ma, nu ma iei.                              &&&&&&&&&..
Chipul tau si dragostea din tei,                      az arcod és a
szerelem a hárs(ak) alatt (szerintem inkább: szerelem a felhõk, vagy
mennyei szerelem..)
Mi-amintesc de ochii tai.                               Még emlékszem a
szemedre&
[x2]

Te sun, sa-ti spun, ce simt acum,                  Hívlak, hogy elmondjam,
amit most érzek,
Alo, iubirea mea, sunt eu, fericirea.                Hallo, szerelmem, én
vagyok, a boldogság.
Alo, alo, sunt iarasi eu, Picasso,                     Hallo, hallo,
megint én vagyok Picasso,