Evezzetek keményebben

  • From: "Varga Zoltan" <zoltan.varga@xxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Sep 2003 10:09:22 +0200

Mi ez a némaság emberek? A múltkor nem győztem olvasni a maileket...
Szóval... akkor egy vitz.
Amint a lenti példa is mutatja a japánok mindig jó irányba eveznek... (Áron
ezt biztos jobban tudja, mint én).
De azért a másik csapatban is lennék főkormányos :)

> Evezős verseny
>
> Nemrégiben egy amerikai és egy japán cég nyolcevezős versenyt rendezett a
> Dunán. A verseny előtt mindkét csapat keményen edzett, hogy a lehető
legjobb
> teljesítményt érjék el. Mikor eljött a nagy nap mindkét csapat tagjai
nagyon
> jó formában voltak, mégis a japánok nyertek 1 km-es előnnyel.
> A vereség igen érzékenyen érintette az amerikai csapatot, teljesen
> mélypontra kerültek. A felső vezetés úgy döntött, feltétlenül kideríti a
> [...]

Opinions, conclusions and other information in this message that do not
relate to the official business of Online Business Technologies Corp.
shall be understood as neither given nor endorsed by it. In such cases
Online Business Technologies Corp. will not bear the responsibility of
consequences.
If you have received this communication in error, please notify the
system manager immediately by responding to this email and then delete
it from your system.

A levelben foglalt, nem az Online Rt. hivatalos uzletmenetevel kapcsolatos
velemenyek vagy mas informaciok vonatkozasaban az Online Rt. nem vallal
felelosseget.
Amennyiben a level valamely hiba folytan jutott Onhoz, kerjuk, hogy
valaszlevelben azonnal ertesitse a rendszer uzemeltetojet, majd torolje ki
a levelet rendszerebol!