Re: Dec. 20 talalka

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 9 Dec 2003 15:53:01 +0100

Voltam én valami indiai étteremben 1 évvel ezel?tt, ahol nagyszerü
kigyóbüvölö zene szólt, az nem lenne jó?

Minden jót/Best regards

Istvan Durko/Hungary/IBM@IBMHU
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
12/09/2003 03:45 PM
Please respond to brooklyn

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        Re: Dec. 20 talalka

pedig ezt kedvcsinalonak irtam, hatha megis el tud jonni Soska.. :)

Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>

        To:        brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:

 Akkor meg plane szo sem lehet rola, bakker...
Regards,

Aron