RE: Dec. 20 talalka

  • From: <Szilvia.Hanaszek@xxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 9 Dec 2003 13:30:01 +0100

Az hol van?

-----Original Message-----
From: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx]On
Behalf Of ext Peter Tarjanyi
Sent: December 09,2003 13:26
To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Subject: Re: Dec. 20 talalka

Horvath étterem? Akkor legalább tuti befejeződne a buli 3 órán belül. (És
szerintem van hely is 20-ára.)

Minden jót/Best regards

        Istvan Durko/Hungary/IBM@IBMHU
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

12/09/2003 12:31 PM
Please respond to brooklyn

        To:        brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:

nekem a 21-e nem jo, a Stex-rol pedig eleg rosszakat hallottam, illetve
szerintem szornyu a kiszolgalas.

        <Szilvia.Hanaszek@xxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

09/12/2003 11:25
Please respond to brooklyn

       To:        <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
       cc:
       Subject:        Dec. 20 talalka

Hi,
voltam ma a Kaltenbergben, es szombatra nincs hely, mert lesz eskuvo, meg
mittudomenmi. Azt mondtak, hogy szerdatol tele vannak, mert sok ceg ott tartja
a karacsonyi bulit. DE!!! VAsarnap meg szinte ures a hely. Most hogy sikerult
vegre megallapodni a helyben meg az idoben, lenne egy ujabb kerdes, miszerint a
hely maradjon, vagy az ido...
Tehat menjunk 20an mashova, vagy 21en oda...
Nekem eszembe jutott meg a Stex, az sem olyan rossz hely, a Jozsef krt es a
Baross u sarkan van. Ott azt hiszem, hogy a foglallasnal 1000/fot le kell
perkalni, bar ez nem problema...

Velemenyek?

H.