Re: Dec. 20 talalka

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 9 Dec 2003 13:25:45 +0100

Horvath étterem? Akkor legalább tuti befejeződne a buli 3 órán belül. (És
szerintem van hely is 20-ára.)

Minden jót/Best regards

Istvan Durko/Hungary/IBM@IBMHU
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
12/09/2003 12:31 PM
Please respond to brooklyn

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        Re: Dec. 20 talalka

nekem a 21-e nem jo, a Stex-rol pedig eleg rosszakat hallottam, illetve
szerintem szornyu a kiszolgalas.

<Szilvia.Hanaszek@xxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
09/12/2003 11:25
Please respond to brooklyn

        To:        <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:
        Subject:        Dec. 20 talalka

Hi,
voltam ma a Kaltenbergben, es szombatra nincs hely, mert lesz eskuvo, meg
mittudomenmi. Azt mondtak, hogy szerdatol tele vannak, mert sok ceg ott
tartja a karacsonyi bulit. DE!!! VAsarnap meg szinte ures a hely. Most
hogy sikerult vegre megallapodni a helyben meg az idoben, lenne egy ujabb
kerdes, miszerint a hely maradjon, vagy az ido...
Tehat menjunk 20an mashova, vagy 21en oda...
Nekem eszembe jutott meg a Stex, az sem olyan rossz hely, a Jozsef krt es
a Baross u sarkan van. Ott azt hiszem, hogy a foglallasnal 1000/fot le
kell perkalni, bar ez nem problema...

Velemenyek?

H.