Dec. 20 talalka

  • From: <Szilvia.Hanaszek@xxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 9 Dec 2003 12:25:41 +0100

Hi,
voltam ma a Kaltenbergben, es szombatra nincs hely, mert lesz eskuvo, meg
mittudomenmi. Azt mondtak, hogy szerdatol tele vannak, mert sok ceg ott tartja
a karacsonyi bulit. DE!!! VAsarnap meg szinte ures a hely. Most hogy sikerult
vegre megallapodni a helyben meg az idoben, lenne egy ujabb kerdes, miszerint a
hely maradjon, vagy az ido...
Tehat menjunk 20an mashova, vagy 21en oda...
Nekem eszembe jutott meg a Stex, az sem olyan rossz hely, a Jozsef krt es a
Baross u sarkan van. Ott azt hiszem, hogy a foglallasnal 1000/fot le kell
perkalni, bar ez nem problema...

Velemenyek?

H.