Re: CNN

  • From: Gergely Dervarics <dervarics@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 9 Jun 2004 09:02:44 +0200

Igen, igen! Itt is voltak ön jelőlt agysebészek, akikkel nem szeretnél egy szobában lenni ha véletlen korházba kerülnél, mert az egyik éjszaka megműtenének a többi beteg kollégával. Kis fickó a végén azt magyarázta, hogy üveg kapiláris kötegekkel pótolni lehetne a gerincvelő idegpályáit. "Tényleg meg tudom csinálni!' A kis self promóter! :)

G.

On 2004, Jun 9 , at 8:23, marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx wrote:

Roska Tamás úr tartott előadást a Mindentudás Egyetemén. Tegnap picit
belenéztem. Továbbra sem értek belőle semmit. Gondolom akik ott ültek, hogy
élvezték.
A szeme továbbra sem jó és még mindig keresi a műszem megoldását.