Re: Breaking news

  • From: Hanaszek Szilvia <szhanaszek@xxxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 11 Jun 2004 13:55:33 +0200 (CEST)

Sziasztok,
A nokias email cimem orakon belul megszunik, a listan mar
atiratkoztam, de ha barmelyikotok szeretne irni csak ugy nekem, akkor
vagy ezt a cimet, vagy a hana.szilvi@xxxxxxxxxxx hasznalhatja. Aztan
majd valamikor nyaron a telefonszamom is megvaltozik. (mar korabban
is kuldtem egy levelet, de az mintha nem jott volna meg...)

na cso,
Hana

__