[brooklyn] Re: Baneszimádó klubb

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Aug 2003 14:47:18 +0200

Valahol a szivem mélyén tudtam én ezt...

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Process Engineer
IBM Data Storage Systems Kft.
H-2600 Vác, Deákvári fasor 16-18
E-mail:  peter_tarjanyi@xxxxxxxxxx
Internal phone: 00 36 27 500 319
Cell-phone: 00 36 20 956 0378

Please respond to brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
cc:
Subject:        [brooklyn] Re: Baneszimádó klubb

Na jo, bevallom, en vagyok a Banesz.

Peter Tarjanyi/Hungary/IBM@IBMHU
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
13/08/2003 13:40
Please respond to brooklyn

        To:        brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:

???????????????? Hová lett? Mi történt vele? Valakinek van még képe róla?
Vagy néhány relikvia, ilyesmi???
Istvénimádó klubbot nem alapítok. Az hülyén hangzik.
Akkor klubdolognak vége. Ne is gyertek! Nincs több felvétel!

[...]

To:        brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
cc:

Bazdmeg Peter-Pal!
Annyira hulye vagy, hogy meg azt sem tudod, hogy banesz mar nincs!!!!!
Megszunt, nem letezik!!!!!
Mar csak Istvanimadoklubot alapithatsz!!!!