Ahoj!

  • From: András Kérdô (IJ/ETH) <andras.kerdo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Jun 2004 15:46:36 +0200

Sziasztok!

Eloször is mi a pálya?! Sorry, hogy ilyen sokáig nélkülöznetek kellett engem,
de 1) egyrészt, lusta voltam írni, 2) másrészt éppen elég volt elolvasni a
lista leveleit (Agressor vonal), 3) harmadrészt tele vagyok munkával. Ez utóbbi
tudom, nem kifogás, de ez van.

Azért írom ezt a levelet, by the way, mert végül Borkó Attis is csatlakozott a
listához, és ezt a hírt szerettem volna megosztani veletek. Gondoltam jó ha
tudtok róla.
Attilát és Agrit is meleg szívvel üdvözlöm, bár megijedniük ettol nem kell;
homokossá, hála a magasságosnak, nem váltam az évek során.

Üdv,

Bander