Re: Agressor (Pap Zoli)

  • From: "Chat Master" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 May 2004 12:59:53 +0200

Te Aron, nem vagy Te egy kicsit Kabbefaszom? :)

En csak osszefoglaltam az addigi eletemet, csinaltam magamnak egy
osszesitest, mi az amit el birtam erni, a semmibol.. nekem igenis nagy
dolgok ezek, amiket el birtam erni, es en orulok, hogy idaig eljutottam,
bamilyen piaci merci is volt, a trabant utan nekem nagy dolog volt..

Nem azert adtam meg az oldalt, hogy mindenki elajuljon... a merci mar el van
adva, es en csoro vagyok.. sot, kurva sok adossagom van..

A webdesign.. hat, mivel az volt eletem elso honlapja.. :) persze, hogy nem
valami komoly, de nem is ezzel foglalkoztam..

Na ezt nem birom a magyarokban, hogy valaki valamit probalkozik es mindjart
le van szolva... Kedves Aron, nem tudom miert erzed mindjart ugy, hogy most
vissza kell vagni valamire, ami mar nincs is... ez a multam volt..

Elismerem, a honlap nyalas es felvagos.. de ezt igazabol magamnak csinaltam,
mivel kinek mutogattam volna? Senkinek.. Nektek meg azert mutatom meg, mert
azt hittem, hogy kivancsiak vagytok, hogy en merre jarok, mit csinalok.. Hat
bocsi..

Raadasul egyaltalan nem azzal a szandekkal jottem ide, hogy magamat
villogtassam, hanem, hogy megkerdezzem, hogy Veletek mi ujsag, de ha nem
lattok szivesen, akkor el is mehetek, hiszen en jottem ide a Ti
tarsasagotokba..

Na mindegy, Te legalabb megmondtad oszinten , hogy nem birod az arcomat :)
No Problem :) Ez is dijazando :)

Udv,
Agri