RE: Agressor (Pap Zoli)

  • From: "Gergely Polesinszky (IJ/ETH)" <Gergely.Polesinszky@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 May 2004 08:14:11 +0200

Hi!!!

Bakker az alairasodnal elgondolkodtam kicsit....
Eloszor is az Adri, vagyis Adrian jutott eszembe... Nem tudom milyen Adrian
volt, de okos kis ember volt, mindenki szerette a koleszban...
Nyomjal valami okosat a listara Agresszor, mert nagyon leult! Most jut eszembe,
hol van a Boborjan (Sipka Peti)??? Kb. 2 eve hivatalos ugyben is beszeltunk, O
a Pantel oldalarol, en meg az Ericssonerol...nagyon vicces volt!

Gery