Re: Agressor (Pap Zoli)

  • From: Peter Tarjanyi <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 11 May 2004 13:20:47 +0200

Persze,

Semmi probléma. Itt találsz egy képet:

http://members.chello.hu/tarjanyi.peterpal/

Minden jót/Best regards

"Chat Master" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
05/11/2004 01:10 PM
Please respond to brooklyn

        To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:
        Subject:        Re: Agressor (Pap Zoli)

Hehe :)

Egyaltalan nem, csak most vagy en ertettem felre, vagy en vagyok
tulsagosan ingerult? :)

Sorry, ha nem gunyolodas volt, valoban hulyen nez ki az osszeallitas,
kopasz fej, merci, petri halok, hat fura az biztos, de en legalabb is ugy
ereztem, mintha gunyolodva mondta volna Aron :) Az meg azert nem lenne
szep Tole :)

Ha nem ugy volt, akkor visszaszivom en is :)

Tarjanyi Peter.. huhh.. Egy kepet nem tudsz kuldeni magadrol? Ne haragudj,
de igy a nevedrol nem ugrik be, hogy ki vagy :) Sajnos.. nekem a nevekkel
mindig problemam volt :) Elnezest amugy ezert.. :)

Udv,
Agri :)