Re: Agressor (Pap Zoli)

  • From: "Chat Master" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 May 2004 13:10:53 +0200

Hehe :)

Egyaltalan nem, csak most vagy en ertettem felre, vagy en vagyok tulsagosan
ingerult? :)

Sorry, ha nem gunyolodas volt, valoban hulyen nez ki az osszeallitas, kopasz
fej, merci, petri halok, hat fura az biztos, de en legalabb is ugy ereztem,
mintha gunyolodva mondta volna Aron :) Az meg azert nem lenne szep Tole :)

Ha nem ugy volt, akkor visszaszivom en is :)

Tarjanyi Peter.. huhh.. Egy kepet nem tudsz kuldeni magadrol? Ne haragudj, de
igy a nevedrol nem ugrik be, hogy ki vagy :) Sajnos.. nekem a nevekkel mindig
problemam volt :) Elnezest amugy ezert.. :)

Udv,
Agri :)