Re: Agressor (Pap Zoli)

  • From: Peter Tarjanyi <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 11 May 2004 13:06:37 +0200

Hüha,

Látom sok feszültség gyült össze benned...

Minden jót/Best regards

"Chat Master" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
05/11/2004 12:59 PM
Please respond to brooklyn

        To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:
        Subject:        Re: Agressor (Pap Zoli)

Te Aron, nem vagy Te egy kicsit Kabbefaszom? :)

En csak osszefoglaltam az addigi eletemet, csinaltam magamnak egy
osszesitest, mi az amit el birtam erni, a semmibol.. nekem igenis nagy
dolgok ezek, amiket el birtam erni, es en orulok, hogy idaig eljutottam,
bamilyen piaci merci is volt, a trabant utan nekem nagy dolog volt..

Nem azert adtam meg az oldalt, hogy mindenki elajuljon... a merci mar el
van
adva, es en csoro vagyok.. sot, kurva sok adossagom van..

A webdesign.. hat, mivel az volt eletem elso honlapja.. :) persze, hogy
nem
valami komoly, de nem is ezzel foglalkoztam..

Na ezt nem birom a magyarokban, hogy valaki valamit probalkozik es
mindjart
le van szolva... Kedves Aron, nem tudom miert erzed mindjart ugy, hogy
most
vissza kell vagni valamire, ami mar nincs is... ez a multam volt..

Elismerem, a honlap nyalas es felvagos.. de ezt igazabol magamnak
csinaltam,
mivel kinek mutogattam volna? Senkinek.. Nektek meg azert mutatom meg,
mert
azt hittem, hogy kivancsiak vagytok, hogy en merre jarok, mit csinalok..
Hat
bocsi..

Raadasul egyaltalan nem azzal a szandekkal jottem ide, hogy magamat
villogtassam, hanem, hogy megkerdezzem, hogy Veletek mi ujsag, de ha nem
lattok szivesen, akkor el is mehetek, hiszen en jottem ide a Ti
tarsasagotokba..

Na mindegy, Te legalabb megmondtad oszinten , hogy nem birod az arcomat :)
No Problem :) Ez is dijazando :)

Udv,
Agri