Re: Agressor (Pap Zoli)

  • From: Peter Tarjanyi <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 11 May 2004 09:01:46 +0200

Milyen téma? Mi a f....z az a téma?

"Chat Master" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
05/11/2004 12:34 AM
Please respond to brooklyn

        To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:
        Subject:        Agressor (Pap Zoli)

Sziasztok Kedves volt Hallgato Tarsaim :)) hehe , de hivatalos :))

Mi ujsag Veletek? Jo regen nem hallottam Feloletek.. Eppen bekapcsoltam
egy CD-met, amit regen a kollegiumban hallgattam, es eszembe jutottatok,
aztan par nevre rakerestem a google-ben es kiadta ezt a levellistat..

Remelem nem haragszotok meg, ha feljelentkeztem ra? :)

Huhh, hat jo sok mindent kene irnom , ahhoz , hogy leirjam az utolso 5
evet.. hmm.. valoban, pont 5 eve vegeztunk..

Akkor talan meg nem is oregedtunk annyit, hogy ne ismerjuk meg egymast?!
:)

Majd meselek, de most hulla faradt vagyok :)

Mi a tema amugy? :)

Udv.
Agri :)