Agressor (Pap Zoli)

  • From: "Chat Master" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 May 2004 00:34:06 +0200

Sziasztok Kedves volt Hallgato Tarsaim :)) hehe , de hivatalos :))

Mi ujsag Veletek? Jo regen nem hallottam Feloletek.. Eppen bekapcsoltam egy
CD-met, amit regen a kollegiumban hallgattam, es eszembe jutottatok, aztan par
nevre rakerestem a google-ben es kiadta ezt a levellistat..

Remelem nem haragszotok meg, ha feljelentkeztem ra? :)

Huhh, hat jo sok mindent kene irnom , ahhoz , hogy leirjam az utolso 5 evet..
hmm.. valoban, pont 5 eve vegeztunk..

Akkor talan meg nem is oregedtunk annyit, hogy ne ismerjuk meg egymast?! :)

Majd meselek, de most hulla faradt vagyok :)

Mi a tema amugy? :)

Udv.
Agri :)