Agressor (Pap ZOli)

  • From: "Chat Master" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 May 2004 12:00:48 +0200

Szia Istvan :)

Ja, megvaltoztattam, a Janos-t eldobtam, a Zoltant is, felvettem a Davidot, ja,
meg a Pap sem maradt meg, de azt egy nyilvanos csatornan nem mondom meg, hogy
mi az uj nevem :) mivel az archiv-ban weben ra lehet keresni...

Amugy, aztan 1 ev doktori szenvedes utan, 60 nettobol elni plusz alberlet..
mindenemet felemesztette.. ugyhogy otthagytam az egeszet, meg az egesz orszagot
is, tokom tele lett azzal, hogy aki akar es kuzd, azt nem becsulik meg, nagyon
haragszom magyarorszagra... megyesire fokeppen :)

Ugyhogy masfel eve Svajcban elek, letelepedtem, most kaptam meg 1 honapja a
letelepedesi engedelyt.. En innen mar tobbet nem megyek haza a honvagy miatt,
egyszer mar rafaragtam, eleg volt...

Uj eletet kezdeni megint egy uj orszagban... hat nem kivanom senkinek sem..
kisse tonkremennek az embernek az idegei, meg mindene..

Szoval most ez van.. Tenyleg, lesz 5 eves talalkozo?

Udv,
Agri