Agressor

  • From: "David David" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Jun 2004 22:55:30 +0200

Szia Kedves Andras!

Udvozlunk a Levellistan ismet :)

Meselj magadrol, hogy mi is megismerjuk, mi lett az elektronikus kar
mozgasat matematikai eszkozokkel leiro Mernok Urbol! :)

Az en eletemet mar elegge figyelemmel kiserhettek akik itt vannak, de
szerintem ez a levellista, lehet hogy csak kettonkrol fog szolni?! :)

En oszinten szolva kivancsi lennek Banesz-ra, meg Szabolcsra is, na persze a
tobbiekre is, de talan meg Veluk tobbet beszeltem az egyetemi evek alatt, na
meg Veled Andras. Meg meg par ember, de igazabol , azt se tudom kik vannak
itt a levellistan.

De hat kevesen irnak ide..

Andras, kezd el, egyetemi evek utan mihez kezdtel.. Erdekelne, komolyan!

De csak oszinten :)

Udvozollek Benneteket,
David