A vilag vezeto gazdasagai

  • From: Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>
  • To: Undisclosed recipients: ;
  • Date: Fri, 6 Feb 2004 04:30:36 +0100 (CET)

 Tegnap volt szerencsem eletem legborzalmasabb meeting-jeinek
egyiken resztvenni, amelynek soran igen kiterjedt ismeretekre tettem
szert:

- biologia: arra a kerdesre, h a "bugs" ("bogarak") szempontjabol
  mi a kulonbseg a "lifeforms" (~"elolenyek") es az "animals" ("allatok")
  kozott, egy magat hangsulyozottan termeszetkedvelonek vallo amerikaitol
  megtudtam, h a "bogarak nem allatok". AKKORMEGMIKB+?

- csillagaszat: megtudtam, h a Nap lokacioja barmely ev jan 10-en
18:50-kor PONTOSAN
  ugyanott van, nem szamit, h szokoev van-e vagy sem. Esetleg csak akkor,
  ha feb 29-rol van szo :))) es az egyebkent is elhanyagolthato...
  ESAKOZTESEVEKBENUGRIKEGYETANAPVAGYMI?

- software ergonomia: megtudtam, hogy a kepernyo tartalmanak lementesere
  szolgalo menupont leglogikusabb helye a Print(!) ("nyomtatas") menu,
  erdemes egyetlen "Options" ("opciok") menupontot tartalmazo "Options"(!)
  nevu menupontot tenni a fomenube es hogy "dialog", a "window" es a
  "toolbar" szavak tokeletesen ekvivalensek. HUHH.

- projekt menedzsment: ha meg maga a megrendelo sem tudja, hogy mit akar,
  am azt japanul veti papirra, anelkul hogy meg tudna valaszolni a
legalapvetobb
  kerdeseket, akkor a legjobb modszer, ha az irast azon nyomban elkuldjuk
  az orosz fejlesztoknek, mert ok erteni fogjak. KITUNOGONDOLAT.

- fenytan: egy alaprajzrol keszult izokromatikus kep elemzese soran,
  a temaban tokeletesen jaratlan amerikai buzgon magyaraz ("ugye latod?")
  visszaverodo fenyekrol, mikozben o metszetrajzkent fogta fel a kepet.
  Arra a kerdesre sem jott zavarba, hogy ha ez valoban metszetrajz, akkor
  miert vizszintesen huzzak az oszlopokat es a nyilaszarokat, meg miert
nem jut
  egy flux feny sem a tetore a nap 24 orajaban... "Biztos, rossz a rajz."
  NEMB+CSAK90FOKKALELKENEFORGATNI.

- pszichologia: megremitett az onbizalom megrendithetetlensegenek ereje.
  Az "en mar ertem, en mar tudom" (amerikaiak altal igen kedvelt)
felkialtas
  igen gyakori elhangzasa mellett, 2-percenkent atlagosan 10-szer
meghazudtolva
  azt, se tor le a lelkesedes. ATYAURISTENESTIURALJATOKAVILAGOT.

 15 evet oregedtem, a nap vegere fasultan bamultam magam elott a foldet
es azon tortem a fejem, mit keresunk mi a sokmillio bohocruhas
micimackorajongo
orszagaban es miert nem Mo. a vilag vezeto gazdasaga...