[braxen] Braxen 2020

  • From: Arne Andersson <arneande@xxxxxxxxx>
  • To: braxen@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 12 Sep 2021 16:07:51 +0200

Så börjar det närma sig ordentligt.

Adressen är Fågelmaravägen 24. Strax söder om Fågelmara, på E22 finns det en avtagsväg som är skyltad "Fågelmara gård". Kör ca 3km och ta sedan höger ner på en grusväg (märkt med 24, 25, 26). Efter mindre än 100 meter ta höger i V-korset så ser ni en röd stuga på höger hand.

https://www.google.se/maps/place/F%C3%A5gelmarav%C3%A4gen,+370+45+F%C3%A5gelmara/@56.2435417,15.9655025,640m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x465617e0e253cd65:0xc36f278438a25c1a!8m2!3d56.2435387!4d15.9676912

Jag kommer att vara på plats mer eller mindre hela dagen. Om något är oklart ring 0702-135140.

Provningen börjar redan på fredag kväll, så var inte alltför onyktra när ni anländer.

Det kommer att finnas middag när ni kommer. Sängplats av något slag finns till samtliga. Ta gärna med ett underlakan och en sovsäck. Det finns lite kuddar, ta med ett örngott så hittar vi något att stoppa i.

På lördagen tänkte jag dra med er till kusten, så ta gärna med lite robusta kläder och en kikare.

Vi ses!