[bouwonline] Hoogtij voor wodka, feest of fietsenrek ! (3)

  • From: "Mischa Tiebie" <m.tiebie@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <bouwonline@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Sep 2001 14:55:55 +0200

Hoogtij voor wodka, feest of fietsenrek !

      WELKOM!!
      Welkom bij Hoogtij, voor wodka, feest of fietsenrek!

      Nieuw: Een bezoekje aan de "PAPEGAAI-INN".

      Reisverslag Toscane 2001

      Ik voel me vandaag......

      Ook een hoogtij.com e-mail adres? Laat het me weten en ik neem contact
met je op om de voorwaarden te bespreken! --> Klik hier.

      Een eigen homepage op hoogtij.com? (bijvoorbeeld: www.hoogtij.com/nr40
of www.hoogtij.com/familiejansen ) Informeer naar de mogelijkheden! --> Klik
hier.

      Schrijf je in voor de hoogtij.com nieuwsbrief:

      Commentaar: gebruik de feedbackpagina of e-mail.

      Fax: 071 3621034 Adres: Hoogtij 40, Noordwijk ZH

      E-mail: info@xxxxxxxxxxx of webmaster@xxxxxxxxxxx