[bouwonline] BouwOnline-nieuwsbrief: Hoogtij voor wodka, feest of fietsenrek !

  • From: "Mischa Tiebie" <m.tiebie@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <bouwonline@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Sep 2001 15:24:29 +0200

Hoogtij voor wodka, feest of fietsenrek !Rob,
Volgens mij kunnen we binnenkort html-nieuwsbrieven versturen vanuit
bouwonline.
Groot voordeel zijn natuurlijk plaatjes/banners, naast fraaiere vormgeving.
Ik moet nog wel eea uitzoeken, maar ik denk dat dit goed gaat lukken.
Maak gebruik van (gratis) service van www.freelists.org

      WELKOM!!
      Welkom bij Hoogtij, voor wodka, feest of fietsenrek!

      Nieuw: Een bezoekje aan de "PAPEGAAI-INN".

      Reisverslag Toscane 2001

      Ik voel me vandaag......

      Ook een hoogtij.com e-mail adres? Laat het me weten en ik neem contact
met je op om de voorwaarden te bespreken! --> Klik hier.

      Een eigen homepage op hoogtij.com? (bijvoorbeeld: www.hoogtij.com/nr40
of www.hoogtij.com/familiejansen ) Informeer naar de mogelijkheden! --> Klik
hier.

      Schrijf je in voor de hoogtij.com nieuwsbrief:

      Commentaar: gebruik de feedbackpagina of e-mail.

      Fax: 071 3621034 Adres: Hoogtij 40, Noordwijk ZH

      E-mail: info@xxxxxxxxxxx of webmaster@xxxxxxxxxxx