Re: Öl x2

  • From: Stefan Andersson <sanders3d@xxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 9 Dec 2009 09:23:45 +0100

Chansen är stor att jag inte kommer att närvara, på någon av dessa.
Och eftersom jag knappt animerar alls längre och mest sitter och kodar
och gör komplexa ICE partikel system... tja.. ska jag utesluta mig
själv?

Jag hoppas dock att mina tappra animations soldater från bohmation är
där ute och slår vilt omkring sig för att försvara animations hedern.

[ RANT ]
Och är det bara jag som tycker att Metropia inte är en bra animations
film? Varför får sådana så mycket uppmärksamhet i sverige? Styrs
animations sverige fortfarande av en massa rödvinsdrickande vänster
aktivister?
[ / RANT ]

stefan

--